Cumpărături

    Retururi

    Produsele primite nu sunt pe gustul tău sau nu se potrivesc? Nicio grijă, se mai întâmplă. Ai 30 de zile la dispoziție pentru a le returna și primi banii înapoi.

    Procedura de retur

    1. Împreună cu produsul pe care îl returnezi, te rugăm să introduci în colet stickerul cu nr. de comandă completat cu IBAN-ul tău în caz că ai plătit ramburs. Acest sticker nu trebuie lipit, ci doar așezat în colet. ATENȚIE- Nu lipiți stickerul pe cutia originală a produsului și nu deteriorați în nici un fel ambalajul produsului.
    2. Împachetează cutia astfel încât aceasta să nu se deterioreze în timpul transportului. Poți folosi o altă cutie mai mare (cel mai recomandat), pungă de plastic/hârtie, folie protectoare, etc. Vă rugăm să nu puneți bandă adezivă direct pe cutia de pantofi, deoarece aceasta va devaloriza produsul. Dacă ambalajul original este deteriorat se va percepe o taxă pentru deteriorarea acestuia. Dacă primiți cutia deteriorată, vă rog să ne anunțați în termen de MAXIM 3 ZILE pentru a știi despre acest lucru și pentru a nu vă taxa suplimentar 10%-50% din valoarea produsului. De asemenea, vă rugăm să nu lipiți nimic pe cutia încălțămintei sau pe ambalajul produselor. Transportul este suportat de dvs.
    3. Trimiteți returul gratuit prin Packeta - cod raport 94292445 Găsiți cel mai apropiat punct de ridicare la www.packeta.ro/puncte-pick-up/. Asigurați-vă că alegeți un punct pick-up unde se pot face retururi. ATENȚIE - nu Easybox! Pentru a vă asigura că puteți face retur la punctul ales este necesar să apăsați Detaliu în cadrul fiecărei filiale pentru a verifica dacă acest punct are disponibil criteriul "Acest Punct Pick-up accepta retur". Primiți un bon inapoi dupa ce lăsati coletul la Packeta. Dacă alegeți un alt curier (Fan Curier,Cargus) în acest caz transportul este suportat de dvs., lipiți stickerul cu adresa primită in colet pe cutia mare și folosiți adresa
      Frogman - 26534C
      Strada Ogorului 3G
      Fan Courier
      410554 Oradea, Bihor
      România
      Notificare importantă
      • Vă rugăm să alegeți un punct de pick-up care are specificat detaliul "Acest Punct Pick-up accepta retur".
      • Te rugăm să nu aduci personal produsele la depozit/magazin.

        Produsele comandate online cu ridicare din magazin se returnează tot la magazin pe baza bonului fiscal/facturii. 

      • RETURUL POATE DURA ÎNTRE 7 ȘI 14 ZILE până primiți notificare pe email.
    4. Banii îți vor fi restituiți în 7 zile lucrătoare după ce primim returul dvs in depozitul din Cehia.

    Condițiile returului

    • Perioada de 30 de zile pentru returnare începe din ziua în care au fost livrate produsele.
    • Produsele trebuie să fie nepurtate și potrivite pentru a fi repuse spre vânzare.
    • Produsele trebuie să fie împachetate în ambalajul original, iar acesta să nu fie deteriorat în niciun fel.
    • Produsele nu au voie să fie deteriorate sau devalorizate în niciun fel.

    Sfatul nostru

    Recomandăm asigurarea coletului înainte de a-l trimite. În cazul în care coletul va fi pierdut sau deteriorat în timpul transportului, ai posibilitatea de a face o reclamație firmei de curierat, și banii îți vor fi restituiți.