Nici nu încerca să-ți măsori talpa interioară a încălțămintei ca să afli mărimea de care ai nevoie, nu-ți va ieși niciodată. Ce trebuie să faci este să verifici la oricare pereche de sneakeși pe care o deții mărimea în CM sau CHN. Apoi găsește în tabelul de mărimi care mărime US corespunde. Spre exemplu, la Vans, mărimea tălpii de 25 CM corespunde cu mărimea US 7. Este posibil să ai mărimi US diferite, de la brand la brand.
Dacă ai ales mărimea greșită
Cu drag putem schimba produsul.
Mărime | Piept (cm) | EUR | Lungime |
---|---|---|---|
S | 49,9 | 46 | 67-72 |
M | 54 | 50 | 67-72 |
L | 55 | 54 | 72-85 |
XL | 60,3 | 58 | 72-85 |
XXL | 66 | 62 | 86-90 |
Sixth June Nylon Tech Light Jacket
Sixth June Gothic T-shirt
Sixth June Logo Back Reflective T-Shirt
Mărime | Talie (cm) | EUR |
---|---|---|
S | 70-74 | 46 |
M | 75-78 | 50 |
L | 78-85 | 54 |
XL | 85-102 | 58 |
XXL | 102-110 | 60 |
Mărime | Talie (cm) |
---|---|
W28 | 71 |
W29 | 74 |
W30 | 76 |
W31 | 78 |
W32 | 80 |
W33 | 84 |
W34 | 86 |
W36 | 91 |
Mărime | Piept (cm) | Talie (cm) | Șold (cm) | EUR |
---|---|---|---|---|
XS | 84 | 65 | 91 | 34 |
S | 88 | 69 | 95 | 36 |
M | 92 | 73 | 99 | 38 |
L | 96 | 77 | 103 | 40 |
XL | 101 | 82 | 108 | 42 |
Sixth June Nylon & Borg Puffer Jacket
Sixth June O/S Special Fabric Puffer Jacket
Sixth June Down Jacket
Mărime | Talie (cm) | Șold (cm) | EUR |
---|---|---|---|
XS | 65 | 91 | 34 |
S | 69 | 95 | 36 |
M | 73 | 99 | 38 |
L | 77 | 103 | 40 |
XL | 82 | 108 | 42 |
Sixth June este un brand care întruchipează spiritul streetwear-ului parizian. Fondat în 2008, acesta a devenit cunoscut pentru abordarea sa îndrăzneață și creativă a modei, inspirându-se din străzile diverse și vibrante ale Parisului. Brandul se remarcă prin angajamentul său de a întruchipa esența culturii străzii, nu numai pe podiumuri, ci și în viața urbană de zi cu zi. Concentrându-se pe îmbrăcăminte accesibilă, elegantă și de calitate, Sixth June își propune să ofere comunității sale posibilitatea de a dobândi încredere și un sentiment de identitate. Viziunea lor este de a fi mai mult decât un simplu brand; ei se străduiesc să fie un simbol al culturii urbane autentice, alimentată de creativitatea, curajul și generozitatea care definesc Parisul și Franța.